Telefuninu
86-574-62835928
E-mail
weiyingte@weiyingte.com

Rapportu di Status Composites 2022: Mercatu di Fibreglass

Più di dui anni sò passati da u focu di COVID-19, ma l'impattu di a pandemia nantu à a fabricazione hè sempre sentitu.L'intera catena di furnimentu hè stata disturbata, è l'industria di a fibra di vetro ùn hè micca eccezzioni.A carenza di cumposti cum'è fibre di vetro, resine epossidiche è poliester in l'America di u Nordu hè stata causata da i ritardi di spedizione, l'aumentu di i costi di spedizione è di cuntenituri, riduzzione di l'esportazioni regiunale da a Cina, è a dumanda di i clienti più bassa.

Ancu cù prublemi di supply chain, u mercatu di fibra di vetro di i Stati Uniti hà cresciutu 10,8 per centu in 2021, cù a dumanda chì cresce à 2,7 miliardi di lire, cumparatu à 2,5 miliardi di lire in 2020. A custruzzione, i fontaneria è u almacenamentu, l'elettronica è l'elettronica, l'energia eolica, i beni di cunsumazione è a barca. i mercati di l'applicazioni sò cresciuti significativamente in 2021, mentre chì u mercatu aerospaziale hè diminuitu.

L'industria di a fibra di vetro in i Stati Uniti hà benefiziu assai da a crescita di l'industria di u ventu in 2021. Questu hè chì parechji prughjetti di u ventu sò travagliendu in tempu per qualificà per l'esenzione fiscale prima chì u creditu di l'impositu di produzzione scade à a fine di l'annu.Comu parte di u pacchettu di succorsu COVID-19, u guvernu di i Stati Uniti hà allargatu u so PTC à u 60 per centu di u creditu tutale per i prughjetti di l'energia eolica chì cumincianu a custruzzione u 31 di dicembre di u 2021. Lucintel stima chì u mercatu di u ventu di i Stati Uniti crescerà 8% in 2021, dopu a crescita à duie cifre in 2020.

U mercatu di i battelli hè ancu cresciutu postu chì i cunsumatori cercanu attività di divertimentu all'apertu sicure è socialmente libere durante a pandemia, cù u mercatu di a fibra di vetro marina di i Stati Uniti stimatu chì cresce u 18% in 2021.

In quantu à l'offerta è a dumanda in l'industria di a fibra di vetro, u tassu d'utilizazione di a capacità in u 2021 hè aumentatu da u 85% in u 2020 à u 91% per via di l'aumentu di u cunsumu di fibra di vetro in e zone di applicazione finale.A capacità di produzzione glubale di fibra di vetro in 2021 hè di 12,9 miliardi di lire (5,851,440 tunnellate).Lucintel aspetta chì e piante di fibra di vetro ghjunghjenu à u 95% di l'utilizazione di a capacità per u 2022.

In i prossimi 15 à 20 anni, ci sarà una innuvazione sustanziale in l'industria di a fibra di vetro, in particulare in fibre di vetru d'alta resistenza è d'altu modulu chì cumpetenu cù altre fibre d'altu rendiment, cum'è a fibra di carbone.Liggeru è riduzzione di emissioni di carbone seranu i dui mutori di u mercatu chì guidanu l'innuvazione futura.

Per esempiu, suluzioni ligeri sò diventate sempre più impurtanti in u mercatu di l'energia eolica grazia à u crescente numeru di turbine eoliche offshore, a rigenerazione di vechji turbine, è a stallazione di più turbine d'alta capacità in i lochi chì ricevenu venti d'alta velocità.In tuttu u mercatu di u ventu, a dimensione media di e turbine eoliche cuntinueghja à cresce, guidà a dumanda di pale più grande è più forte, chì à u turnu alimenta a dumanda di materiali più ligeri è più forti.Diversi cumpagnii, cumpresu Owens Corning è China Megalithic, anu sviluppatu fibre di vetru d'altu modulu per risponde à a dumanda di u mercatu.

I cumposti rinfurzati cù fibra di vetru sò una parte impurtante di u settore di a barca è e novi tecnulugia cambianu a faccia di u mercatu.Moi Composites hà sviluppatu una tecnulugia 3D avanzata per pruduce MAMBO (Vasi di Fabbricazione Incrementale Elettrica).A barca a motore stampata in 3D hè fatta di materiale compositu termoindurente rinforzatu in fibra di vetru cuntinuu è hè longu 6,5 metri.Ùn hà micca divisione di u ponte di scafo è presenta una forma cuncava è cunvexa chì ùn hè micca pussibule cù i metudi di fabricazione cumposti cunvinziunali.L'industria nautica hà ancu pigliatu passi per migliurà a sustenibilità.RS Electric Boat hà sviluppatu a prima barca gonfiabile rigida completamente elettrica (RIB) cù fibra di vetru è fibra di carbone riciclata cum'è cumpunenti strutturali principali.

In tuttu, l'applicazioni di fibra di vetro in diverse industrie sò previste di ricuperà da l'effetti dannosi di a pandemia di COVID-19.I mercati di trasportu, custruzzione, pipeline è tanki, in particulare per i battelli, ghjucanu un rolu impurtante in a restaurazione di u mercatu di fibra di vetro di i Stati Uniti à e cundizioni pre-pandemiche.Inseme, u mercatu di a fibra di vetro di i Stati Uniti hè previstu di ottene una forte crescita in 2022 è di ricuperà cumplettamente da l'impattu di a pandemia.


Tempu di Postu: Feb-06-2023